Bağlantı hızınız artırıldıktan sonra hat kopma sorunu yaşamaya başladıysanız, evinizin santrale olan mesafesi ve hattınızın kalitesi istediğiniz hızı desteklemiyor olabilir. Konu ile ilgili olarak 0850 800 5 800 no’lu Netspeed Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
Müşteri desteğimiz haftanın 7 günü hizmetinizdedir. Sunduğumuz hizmetler ile ilgili her türlü soru, öneri, şikayet ya da memnuniyetinizi bize iletebilirsiniz.
Başvurunuz esnasında paylaşacağınız GSM numarası, Ad-Soyadı, hizmet almak istediğiniz adreste mevcut altyapıya uygun Netspeed ürün ve kampanyaları hakkında tarafınıza bilgi verilebilmesi, tarafınızla iletişime geçilebilmesi ve size doğru şekilde hitap edilebilmesi amaçlarıyla istenmektedir. Bu bilgiler Netspeed İnternet AŞ tarafından işlenecek ve belirtilen amaçlar haricinde kullanılmayacaktır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında sahip olduğunuz haklarınız ve detaylar için Kişisel veri aydınlatma metni