DESTEK | 444 0 217
Online İşlemler ile 7/24 hızlı ve güvenli bir şekilde faturanızı ödeyebilirsiniz. ONLİNE İŞLEMLER
  1. Anasayfa
  2. /
  3. Sık Sorulan Sorular

İnternet hizmetinizle ilgili ihtiyacınız olan bir çok sorunun cevabı burada!

Bizden aldığınız internet hizmeti ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz. Cevaplarını bulamadığınız sorular için 444 0 217 numaralı Müşteri destek hattımızı arayabilir veya iletişim formunu doldurup bize gönderebilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz size yardımcı olmak için daima hazırdır.
//www.netspeed.com.tr/storage/destek-3-1.png

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories

Netspeed'e Nasıl Abone Olurum?

Accordion image
Netspeed İnternet'e abone olmak artık çok kolay! Web sitemizden Online başvuru yaparak, 444 0 217 nolu Netspeed Müşteri Hizmetlerini arayarak abone olabilirsiniz. Şimdi Hemen Başvuru Formu linkine tıklayarak netspeed'in avantajlı tarifelerine ilk adımı atabilirsiniz. Başvuru formu

İnternet kullanmak için sabit telefona ihtiyacım var mı?

Accordion image
İster adsl isterseniz fiber altyapıya sahip olun, internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Netspeed'e interneti telefonsuz kullanabilirsiniz. Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilecektir.

Aboneliğim aktif hale geldi interneti kullanmak için ne yapmalıyım?

Accordion image
Aboneliğiniz aktif hale geldiğinde İnternet hizmetinizi kullanabilmeniz için iletişim numaranıza SMS ile göndilen Kullanıcı adı / Şifre bilgilerinizle modem kurulumunuzu gerçekleştirerek internet hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.

İnternete bağlanamıyorum, neden olabilir?

Accordion image
İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız: Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, DSL ve Internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir. Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz. Power ışığı yanıyor fakat DSL ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların ve splitter'ın doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. DSL ışığı sabit yanıyor fakat İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz. İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisayarınızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz. Eğer bağlantı probleminiz devam ediyorsa size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin arayüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. Modeminizin kullanım kılavuzu bu konuda size yardımcı olacaktır. Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili Netspeed Müşteri Hizmetlerinden (444 0 217) destek alabilirsiniz.

Hız değişikliği yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Accordion image
Hız değişikliği yapmak için 444 0 217 no’lu Netspeed Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

İnternet aboneliğimde Statik IP hizmeti alabilir miyim?

Accordion image
Netspeed İnternete abone olurken abonelik başvuru formu üzerinde Statik IP hizmeti istediğinize dair ilgili bölümü işaretleyebilirsiniz. Aboneliğiniz süresince statik IP hizmetine geçmek istediğinizde talebinizi 444 0 217 no’lu Netspeed Müşteri Hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. Aylık 9,9 TL (KDV dahil) statik IP hizmet bedeli Netspeed İnternet faturanıza düzenli olarak yansıtılacaktır.

Tarifelerde bulunan hız değerlerinin yanında "Mbps'ye kadar" yazıyor bu ne demek?

Accordion image
Türkiye'de bulunan altyapı her bölgede aynı kalitede ve seviyede hizmet sunmaya elverişli değildir. Bazı bölgelerde yüksek hızları almak mümkün olduğu gibi diğer bölgelerde altyapı sorunlarından kaynaklı olarak hattınız tam kapasite ile hizmet veremeyebilir. Hızınız tercih ettiğiniz tarifede tanımlı hattınız tarafından desteklenen en iyi değere sabitlenmektedir. Bu tamamen santralden evinize kadar gelen bakır kablonun ne kadar iyi durumda olduğu ve santrale olan uzaklığınız ile ilgilidir. Diğer taraftan apartmanın ve evin içerisindeki tesisatın iyi durumda olmaması ve kablolarda ek olması gibi sorunlar daha düşük hızlarda internet kullanmanıza sebep olabilir.

Bağlantı hızımı yükselttikten sonra hattım kopmaya başladı? Neden olabilir?

Accordion image
Bağlantı hızınız artırıldıktan sonra hat kopma sorunu yaşamaya başladıysanız, evinizin santrale olan mesafesi ve hattınızın kalitesi istediğiniz hızı desteklemiyor olabilir. Konu ile ilgili olarak 444 0 217 no’lu Netspeed Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Hat dondurma hizmeti nedir? Kimler faydalanabilir?

Accordion image
Geçici olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan abonelerimizin, faydalanacağı bir hizmettir. Askerlik, Yaz tatili / Okulların kapanması Nakil / Taşınma gibi nedenlerden dolayı hattınızı 1 seferde 3 ay süre ile dondurabilirsiniz. 3 ay sonunda hattınız otomatik olarak aktif hale gelecektir. Aboneliğiniz için en fazla 2 defa, toplam 90 gün hat dondurma hakkınız vardır.

Aboneliğimi iptal ettirmek için ne yapmalıyım?

Accordion image
Netspeed Müşteri Hizmetlerini (444 0 217) dilediğiniz zaman arayarak iptal süreci ile ilgili detaylı bilgileri alabilir veya iptal talebinizi Abone/Hizmet numaranızı, iletişim bilgilerinizi ve imzanızı içerecek şekilde hazırladığınız iptal talep dilekçesini bize göndererek yapabilirsiniz. Dilekçeniz 24 saat içerisinde işleme alınacak ve 7 gün içerisinde iptal işleminiz tamamlanacaktır. Dilekçeniz işleme alındığında ve iptal işleminiz tamamlandığında iletişim numaranızdan SMS ile bilgilendirileceksiniz. Taahhütlü paketlerde aboneliğin 6 veya 12 aydan önce (tercih edilen kalma süresine göre) sonlandırılması durumunda kampanya dahilinde ücreti alınmayan 75 TL Aktivasyon bedeli son ay faturanıza yansıtılır.

Aboneliğimi iptalinde herhangi bir ücret öder miyim?

Accordion image
Taahhütlü paketlerde aboneliğin 6 veya 12 aydan önce (tercih edilen kalma süresine göre) sonlandırılması durumunda kampanya dahilinde ücreti alınmayan 75 TL Aktivasyon bedeli son ay faturanıza yansıtılır.